Кошик
2 відгуків
Комплекти пневмопідвіскі
+380 (66) 611-38-86Подбор-Консультация
+380 (97) 088-68-76Подбор-Консультация
Додати відгук

Правила доставки товарів обмін товару та повернення товару та грошових коштів

Умови доставки та оплати
способи доставки

Доставка "Нова Пошта"
Доставка "Delivery" -10% Склад-Склад
 

Способи оплати
Кредити від КредитМаркет
Миттєва розстрочка - ПриватБанкДаний тип розстрочки дозволяє купити товар у позику з виплатою частинами щомісяця, за це береться комісія 2.9% на місяць, тобто від 1000 тис гривень комісія 29 грн комісія за послугу. Дуже вигідно і не потрібно сплачувати всю суму за товар, а сплачуйте частинами щомісяця.
Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
Оплата "Нова Пошта" Відправлення товару на відділення пошти, ви можете прийти на відділення і перевірити посилку і тільки після огляду її сплатити. Найчесніший спосіб покупок в Інтернеті.
Безготівковий розрахунок Оплата товарів провадиться за виставленим рахунком з ПДВ та без ПДВ.
Гарантія:
Завжди виконуйте своєчасне обслуговування підвіски та перевірку, читайте уважно інструкцію та не забувайте основні правила, пояснюйте водіям правило експлуатації та механікам правила обслуговування, рекомендуємо перед далекими поїздками проводити у позачергову перевірку системи. Інструкцію зберігайте в машині для того, щоб легко було реагувати у разі виникнення проблем або ремонту на шляху стороннім майстром.


Повернення та заміна товару.
Захист прав споживачів
Парламент України усунув протиріччя у законодавстві, яке регулює повернення продукту споживачем. 14 травня 2010 року Верховна Рада України ухвалила Закон № 2257-VI «Про внесення змін до ст. 707 Цивільного кодексу України» (далі – «Закон»), яка встановлювала право покупця повернути придбаний неякісний товар упродовж 14 днів після покупки.

Гарантія

Гарантійний термін експлуатації обладнання складає 12 місяців із дати продажу. Грантійний термін експлуатації обладнання становить 24 місяці з дати продажу.

На всі товари видається гарантійний талон, що дає право на гарантійне обслуговування придбаного товару протягом усього терміну гарантії.

- під гарантійним обслуговуванням Покупцем правил зберігання, монтажу, введення в експлуатацію обладнання.

- умови гарантійного обслуговування не передбачають проведення технічного обслуговування та профілактичних робіт (огляд, чищення, мастило, натяг ременів, регулювання тощо). Такі роботи можуть бути виконані Продавцем для Покупця, при цьому вартість та строки виконання робіт будуть передбачені відповідною угодою.

- Гарантійне обслуговування не включає вартість робіт та запасних частин у таких випадках: не передбачене інструкцією використання обладнання, пошкодження за допомогою удару або падіння, підключення до електромережі з параметрами, які не відповідають зазначеним в інструкції.
Після закінчення терміну офіційної гарантії Ви можете укласти договір на технічне обслуговування.

Повернення

В якому випадку Ви маєте право повернути товар належної якості.
Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.

Протягом якого терміну Ви маєте право повернути (обмінювати) продукт належної якості.
Споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів (крім дня покупки), якщо триваліший термін не оголошений продавцем (абз. 2 ч. 1 ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів").

Якщо на момент повернення товару його ціна змінилася, то яка сума повертається Вам.
Повернення товару неналежної якості (абз. 3 ч. 7 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів"):

у разі підвищення ціни – виходячи з її вартості під час пред'явлення відповідної вимоги;

у разі зниження ціни – виходячи з вартості товару під час покупки.

Повернення товару належної якості (ч. 3 ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів"):

виходячи із вартості товару під час його покупки.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернення грошей у день розірвання договору – у другий термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Які документи Ви повинні пред'явити для повернення (обміну) товару.
Відповідно до ч. 11 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів"

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner