Кошик
14 відгуків
Комплекти пневмопідвіскі
+380 (97) 088-68-76Подбор-Консультация
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Додати відгук

Встановлення пневмопідвіски на Peugeot Boxer

Встановлення пневмопідвіски на Peugeot Boxer

Встановлення пневмопідвіски на Peugeot Boxer

 

Спочатку автобус був на одиночних ресорах з прямимо листом. При русі з порожнім салоном цей лист постійно бухав про ресору на найменших горбах. Звуки були противні, та й жорстко було. Вирішили викинути цей прямий лист, а замість відбійників поставити пневмоподушки.

Підресорники билися гумками на кінцях про ресору, через що був гуркіт в задній підвісці.

 

 

Замовив комплект пневмопідвіски на задню вісь на сайті pnevmoressora.com, цінник вийшов 4600 грн. В комплекті 2 подушки, комплект металевих кріплень, пневматічна трубка (8 м), штуцер подушки і ніпель підкачки. При підключенні 2 подушок об'єднання єднуються трійником і далі трубка виводиться в зручне місце, а на кінець прикріплюється фітінг з ніпелем під звичайний насос. Качати можна будь-яким насосом. Цей варіант підключення досить універсальний і підходить практично для будь-яких цілей.
А далі все не складно. Піднявши машину, відкрутив, зняв прямі листи, викрутив відбійники (чашка викручується великим розвідним ключем).

У подушки закрутивши кутові фітинги, прикрутивши трьома болтами підставку, вкрутити в подушку шпильку зверху і потім в самій подушці вкрутити відповідну частину шпильки в місце кріплення відбійника.

 

Подушка на місці, пневматічна трубка не підключена

 

Прикрутивши до ресори. Таким чином подушка жорстко тримається і зверху і знизу, вилетіти вона не може.

Далі провів магістраль по лівому борту, уздовж гальмівних трубок і вивів у люк паливної горловини. Тимчасове рішення, але дуже зручне. Опустивши машину і накачавши тиск.

Перша ж поїздка показала всі переваги задніх пневмобаллонів замість штатних підресорників. Зникло гупання підвіски на горбах і ямах, підвіска стала помітно пружніша.

Дослідним шляхом спустивши тиск до 0,8 кг (при порожньому салоні), при цьому шум в салоні від нерівностей дороги практично зник.

Раніше елементи обшивки та сидіння видавали звуки і скрипи на ямах і горбах дороги.

 

Робочий стан задньої підвіски.

 

На даний момент пробіг на задній пневмі склав вже близько 8 тис. Км, негативу до неї зовсім немає. Їздили і порожні і з вантажем і з причеп + вантаж.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner