Встановлення пневмопідвіски на Peugeot Boxer

Встановлення пневмопідвіски на Peugeot Boxer
Спочатку автобус був на одиночних ресорах з прямимо листом. При русі з порожнім салоном цей лист постійно бухав про ресору на найменших горбах. Звуки були противні, та й жорстко було. Вирішили викинути цей прямий лист, а замість відбійників поставити пневмоподушки.
Підресорники билися гумками на кінцях про ресору, через що був гуркіт в задній підвісці.
Замовив комплект пневмопідвіски на задню вісь на сайті pnevmoressora.com, цінник вийшов 4600 грн. В комплекті 2 подушки, комплект металевих кріплень, пневматічна трубка (8 м), штуцер подушки і ніпель підкачки. При підключенні 2 подушок об'єднання єднуються трійником і далі трубка виводиться в зручне місце, а на кінець прикріплюється фітінг з ніпелем під звичайний насос. Качати можна будь-яким насосом. Цей варіант підключення досить універсальний і підходить практично для будь-яких цілей.
А далі все не складно. Піднявши машину, відкрутив, зняв прямі листи, викрутив відбійники (чашка викручується великим розвідним ключем).
У подушки закрутивши кутові фітинги, прикрутивши трьома болтами підставку, вкрутити в подушку шпильку зверху і потім в самій подушці вкрутити відповідну частину шпильки в місце кріплення відбійника.
Подушка на місці, пневматічна трубка не підключена
Прикрутивши до ресори. Таким чином подушка жорстко тримається і зверху і знизу, вилетіти вона не може.
Далі провів магістраль по лівому борту, уздовж гальмівних трубок і вивів у люк паливної горловини. Тимчасове рішення, але дуже зручне. Опустивши машину і накачавши тиск.
Перша ж поїздка показала всі переваги задніх пневмобаллонів замість штатних підресорників. Зникло гупання підвіски на горбах і ямах, підвіска стала помітно пружніша.
Дослідним шляхом спустивши тиск до 0,8 кг (при порожньому салоні), при цьому шум в салоні від нерівностей дороги практично зник.
Раніше елементи обшивки та сидіння видавали звуки і скрипи на ямах і горбах дороги.
Робочий стан задньої підвіски.
На даний момент пробіг на задній пневмі склав вже близько 8 тис. Км, негативу до неї зовсім немає. Їздили і порожні і з вантажем і з причеп + вантаж.
- Додаткова пневмопідвіска для Reno MasterУстановка додаткової пневмопідвіски на Рено Мастер
- Економна пневмопідвіска на Citroen JumperМій конмплект економної пневмопідвіски на Сітроен Джампер